Firma sprzątająca to samoreklamująca się maszyna
Masz firmę sprzątającą? Zapewniasz swoim pracownikom odpowiednią odzież ochronną? To dobrze. Ale czy pomyślałeś jak możesz wykorzystać ten fakt? Odzież dla pań sprzątający to idealny nośnik komunikatu reklamowego. Możesz nanieść na nią cokolwiek zechcesz
Twoi pracownicy to wizytówka Twojej firmy. Dlatego zadbaj nie tylko o to, aby dobrze mówili o Tobie jako pracodawcy (w ramach działań employer branding), ale także o to, aby wizualnie właściwie Cię reprezentowali. W tym celu niezwykle pomocna okaże się odzież z nadrukiem z Twoim logo. Ale na odzieży dla osób sprzątających możesz nanieść nie tylko swój logotyp. Jest to doskonałe i rzucające się w oczy miejsce na chwytliwe hasło, które łatwo da się zapamiętać i które wywoła pozytywne skojarzenie z Twoją marką.
Chronisz i chwytasz za serca zwiększając świadomość swojej marki
Odzież z nadrukiem to świetny pomysł na odzież ochronną dla firm sprzątających. Nie tylko zapewni Twoim pracownikom niezbędną ochronę przed czynnikami zewnętrznymi, ale pozwoli im z dumą prezentować Twój znak firmowy.
A kto da Ci lepszą rekomendację i zrobi wartościowszą reklamę niż zadowolony ze swojej pracy pracownik? W dodatku taka reklama jest nieporównywalnie tańsza od jakiejkolwiek innej formy promocji. A Twoi pracownicy pojawiają się w tak wielu miejscach, że zasięg przekazu sięgnie bardzo daleko.
Dobre hasło to więcej niż połowa sukcesu
Zastanów się, co chciałbyś zakomunikować światu, bo sam logotyp marki może nie przynieść pożądanego efektu. Pamiętaj, że hasło powinno być chwytliwe, może nawet zabawne, ale musi kojarzyć się z pozytywną stroną Twojej działalności. Trudne? Na pewno nie proste, ale warto poświęcić chwilę, aby wymyślić coś, co pozostawi ślad w świadomości odbiorców.
Hasło typu “Cukier krzepi” będzie faktycznie trudnym wyzwaniem, ale na przykład napis w stylu: “kimkolwiek jesteś, życzę Ci dobrze” lub “mój szef to porządny człowiek” na odzieży dla osób sprzątających – to nietrudne, a zwraca uwagę.
Reszta sukcesu to wykonanie – i tu do akcji wkraczamy my. Z pełną odpowiedzialnością
Masz parę pomysłów, ale nie jesteś przekonany? Nie ma problemu, skontaktuj się z nami. W haftowanych hasłach i symbolach mamy wieloletnie doświadczenie. Wiemy, co sprawdzi się najlepiej na odzieży dla firm sprzątających. Potrafimy i chcemy Ci pomóc.
Nie tylko wesprzemy Cię w pomyśle, ale także zajmiemy się wykonaniem. Po ustaleniu hasła, omówimy jak wielkie ma być i na jakiej ilości odzieży potrzebny jest haft. Dla nas to pestka! A ponadto uwielbiamy to robić. No i robimy to naprawdę dobrze.
Dobra technika to podstawa
Oddając swoją odzież ochronną w nasze ręce możesz być pewien, że powierzyłeś zadanie profesjonalistom. W Zokohaft pracujemy na najlepszych maszynach hafciarskich, a do tego używamy tylko najwyższej jakości komponentów. Dzięki temu możemy śmiało obiecać Wam, że sprostamy wszelkim wymaganiom, a nasze indywidualne podejście pozwoli wspólnie osiągnąć założone cele haftu – czyli spopularyzowanie Twojej marki w oczach obecnych i potencjalnych klientów.
Tworząc Twój niepowtarzalny i jedyny w swoim rodzaju haft na odzieży dla osób sprzątających korzystamy z metod haftu komputerowego, nadruku folią flex lub flock oraz sublimacji. W celu optymalnej realizacji usługi wybieramy najlepiej służącą ku temu metodę.
Detale mają wielkie znaczenie
Odzież z nadrukiem to idealny nośnik tego, co chcesz przekazać na temat swojej usługi, produktu czy firmy. Ważne, by zwracała uwagę nie tylko treścią, ale i kolorem. Jeśli odzież Twoich pracowników ma stonowaną barwę – najbardziej widoczny będzie na niej jaskrawy kolor sloganu. Jeśli odzież jest w kolorze neonowym, jaskrawym – najrozsądniej będzie użyć ciemnego, wyraźnego haftu.
Ważny jest też wybór odpowiedniego fontu – pamiętaj, że w hafcie, tak jak i w reklamie, czcionki szeryfowe stają się słabiej widoczne. Należy postawić na proste i czytelne fonty o odpowiedniej wielkości – zależy Ci przecież na tym, aby hasło było widoczne nawet z daleka. Odpowiednio przemyślana strategia i precyzyjne wykonanie, jakie może zagwarantować Ci Zokohaft, sprawią, że Twoja marka stanie się bardziej rozpoznawalna. A Ty kojarzony będziesz z dobrym pracodawcą, który nie tylko dba o odpowiednią ochronę pracowników, ale także puszcza oczko, bo jest sympatyczny i ma poczucie humoru. A taka opinia zawsze zadziała na Twoją korzyść.